Friday, June 12, 2009

tagged by cheryl..
1. Do you have any secrets?
...mayb..
2. Have you tried not eating anything for few days?
nope..sure i will die without eating..i live 2 eat..
3. Do you enjoy going school?
sure...
4. Coffee or more coffee?
i dun drink coffee..
5. Laughter or forever smile?
both..
6. Who is more important? Lover or best friends?
best friends..
7. The person you like is already attached, what will you do?
dun noe..
8. What made you smile today?
dm's post..
9. Angelic or Devilish?
devilish...
10. How would you see yourself in 10 years time?
dunnoe..nvr tink bout dat..
11. Who are currently most important people to you?
err..cn i skip dis?
12. What is the most important thing in life?
happiness
13. Are you single or attached?
single..
14. What is your favourite colour?
purple..
15. What is your wish?
hv a chance 2 go japan..n dubai too
16. Have you ever wondered what would happen afterlife?
no..
17. Would you forgive and forget no matter how horrible a thing someone has done?
oways say dat i wil nt bt i hv already 4gv..
18. Which do you prefer? Spending time with family or being close with people who understand you?
hmm..oni my family is understand me..den hw should i choose?both?
19. What is your biggest regret in your life?
secret^^..i tink i hav already said below..
20. 5 people you're tagging?
dm
jessie
yiqi
may
cuiling
*****************************************
嗯,终于完成了...简单的工作(是工作么?)...dm别揍我,上次那份太多题了,浪费很多精力...所以才不想做...

改变了写字的方式,因为之前那种写得太糟,想学哥哥学不成,弄得杂乱无章..所以你们都没资格说我的作文好...dm好我更多...

Cheryl换了博客...一个很感触的博客...很成功..我看了差点流泪...世上很多会博客的人...很多会写作的人...但只有一个很爱哭的人...证明我与众不同?嗯...与众不同的人也只有一个...要看在哪一方面..世界上很多只有一个的人..我是其中一个..只有一个仰慕人仰慕得酱疯狂...?很多人都是啊...你去任何一个演唱会,你会看到成千上万的这种人...所以,我不是与众不同(在这一方面)..

还有两天就开学了,我的功课还原封不动...原来这世上还有人比我弟更懒,就是他老姐...三天没看到弟弟...对家人来说是很好的事,因为我们不会再狗咬狗骨...真的么?难道要一辈子那么安静下去?不会很冷吗?你要我像某些人,跟弟弟没有话说?这是最好的?....突然有些落寞,没有人在家顶撞我、没有人帮我做家务、没有人跟我争电脑...还有,没人听我发花痴...就好像缺少了什么东西..唉..一样东西当你拥有时你不会懂得珍惜它,等他失去了,你才发现它的存在,它的意义...(不是说我老弟!我没失去他!!!)

我发觉最近很多人...说我变态...不然就用一种很异样的眼光看我...我不是来自青山,也不是来自红毛丹..不要把我当病人看待,好吗?还有很多人想试着去改变我,让我知道她不是时时刻刻在我身边..她还会离开我,不,她根本都没有在我身边..好..我尝试..我会尝试以另一种角度去仰慕人..我不会再酱疯狂...(其实我会疯狂吗?怎样疯狂法?)我还是跟正常人一样过着生活呀..总好过那些T呀,什么等的...他们不会更糟糕么?

要开学了,好像没放过假一样,可又不能适应开学的生活..很矛盾..又要过着早去学校的生活(有原因的!!我没有犯规!!)照样可以看到她..我珍惜那样的时光..因为今年..就要过去了..今天十二点半才起身,因为发梦回到学校的图书馆,想借一本新书,想进kaunter reserve,又想起snr讲的话,没有duty的不能进kaunter,那本书有很多人想借,而我的图书卡又满了..很慌张的梦..唉..希望在现实生活不会那样,我得做好自己本分,证明给她..们看,我们是可以改变的..我会时时刻刻记住她..们说的话...以改进自己...我醒来后,突然想起有一本书借了给一个不认识的人,又忘了她是什么班..很怕她没有还我书..我不想赔偿..因为借给她的关系..也不想做第二个DM..

一起身没东西吃,就去冰箱拿了块巧克力吃,甜得很腻,吃得肚子有点痛,头晕(不知关不关事?)、牙也痛了..很倒霉的下午..那么快就过了大半天...

阿俞一直线空信息给我,她没有说话,我很害怕,她出了什么事?现在的世界很危险,身边的人谁是都会离去,时时刻刻都得保持警惕..我问阿俞出了什么事,她到现在还没回我,不知该怎么办..唉..又是慌张的下午..

No comments:

Post a Comment